Υπάρχει άραγε κάτι ποιο απογοητευτικό από το να διαθέσετε όλο το χρόνο και την ενέργειά σας για να γράψετε ένα καταπληκτικό άρθρο που τελικά κανείς δεν θα διαβάσει;
Φαντάζομαι πως όχι!
Στο παρακάτω άρθρο θα μοιραστώ μαζί σας 15 έξυπνα tips και απλές τεχνικές που μπορείτε και εσείς εύκολα να ακολουθήσετε για να αυξήσετε σταθερά την επισκεψιμότητα του blog σας.
Αλλά πριν ξεκινήσουμε…
Ενώ όλα τα βήματα που θα δούμε είναι δοκιμασμένα και λειτουργούν αν εφαρμοστούν σωστά, εντούτοις δεν θα εκτοξεύσουν την επισκεψιμότητα του blog σας εν μία νυκτί.
Ίσως αυτό να μην συμβεί ούτε καν σε 2 ή 3 μήνες.
Ο χρόνος που θα χρειαστεί εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και το σημαντικό είναι να έχετε υπομονή ώστε να μην εγκαταλείψετε πρόωρα.
Επιμονή και υπομονή είναι το κλειδί της επιτυχίας!
Αντί να περιμένετε να δείτε τις αναρτήσεις σας στην πρώτη σελίδα της Google, θα σας πρότεινα να ξοδέψετε την ενέργειά σας στη δημιουργία και τη δημοσίευση περιεχομένου υψηλής ποιότητας σε τακτική βάση και να παρακολουθείτε τη βελτίωση σας από μήνα σε μήνα.
Δημοσιεύετε με Συνέπεια
Το πρώτο πράγμα που θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την επισκεψιμότητά σας είναι να δημοσιεύετε με συνέπεια.
Όταν μοιράζεστε με τους αναγνώστες σας χρήσιμο περιεχόμενο σε τακτική βάση, τους δίνετε ένα καλό λόγο να επιστρέψουν και πάλι σ’εσάς.
Αποφασίστε πόσα άρθρα είστε διατεθειμένοι να γράφετε ανά εβδομάδα και ποιες ημέρες θα δημοσιεύετε, και μείνετε σταθεροί σε αυτό το πλάνο. Με αυτό τον τρόπο θα είναι ευκολότερο για εσάς να είστε περισσότερο παραγωγικοί, ενώ και οι αναγνώστες σας θα ξέρουν πότε να περιμένουν ένα νέο ενδιαφέρον άρθρο από τη σελίδα σας.
Και όχι μόνο αυτό…
Έρευνες έχουν δείξει ότι η συστηματική δημοσίευση αυξάνει τις πιθανότητες τα άρθρα να αναρριχηθούν στα πρώτα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, που είναι και το ζητούμενό μας.
Δημοσιεύετε Ποιοτικό Περιεχόμενο
Εάν είστε ήδη blogger, σίγουρα δεν είναι κάτι που ακούτε για πρώτη φορά, αλλά για τους αρχάριους θα πρέπει να γίνει εξ’ αρχής κατανοητό πως δεν είναι αρκετή απλά η δημοσίευση ενός άρθρου.
Αυτό που χρειάζεστε είναι υψηλής ποιότητας περιεχόμενο που οι μηχανές αναζήτησης θα λατρέψουν και οι αναγνώστες θα βρουν τόσο ενδιαφέρον ώστε να το μοιραστούν με άλλους, να αφήσουν ένα σχόλιο και να προχωρήσουν στο επόμενο βήμα (π.χ. να κάνουν μία αγορά ή να εγγραφούν στο newsletter σας), καθώς και να επιστρέψουν και πάλι για περισσότερο σχετικό περιεχόμενο.
Τι εννοούμε όμως λέγοντας υψηλής ποιότητας περιεχόμενο;
Πριν κάποια χρόνια αυτή ήταν μία ρητορική ερώτηση αλλά με το πέρασμα των χρόνων οι μηχανές αναζήτησης έχουν εξελιχθεί τόσο που είναι πλέον σε θέση να εντοπίσουν και να αναδείξουν εκείνα τα blogs που παρέχουν στους αναγνώστες τους υψηλής ποιότητας περιεχόμενο.
Συνοπτικά, το περιεχόμενο υψηλής ποιότητας είναι:
- Πρωτότυπο και μοναδικό – το ίδιο κείμενο να μην έχει δημοσιευτεί σε άλλο blogs.
- Λεπτομερές και βοηθητικό – Δίνει μια πλήρη και λεπτομερή άποψη για ένα θέμα και εξετάζει κάθε ζήτημα από όλες τις πτυχές του, παρέχοντας ταυτόχρονα απαντήσεις και λύσεις στους αναγνώστες.
- Έχει συγγραφέα – Οι χρήστες μπορούν να δουν ποιος έγραψε το άρθρο, δεν είναι γραμμένο από τον admin ή κάποιον άγνωστο/ανώνυμο.
- Sharable – Οι αναγνώστες βρίσκουν κάποιο ενδιαφέρον και το δείχνουν αλληλεπιδρώντας με το περιεχόμενο (το διαβάζουν, το σχολιάζουν, το μοιράζονται).
Διαβάστε επίσης: Πως να γράψετε το πρώτο σας blog post που Google και κοινό θα λατρέψουν
Προωθήστε το άρθρο σας στα Social Media
Όταν ολοκληρώνετε τη συγγραφή ενός άρθρου θα πρέπει να είστε περήφανοι για αυτό!
Διαδώστε το στα social media με σκοπό να οδηγήσετε περισσότερους επισκέπτες πίσω στο blog σας. Προγραμματίστε μερικές δημοσιεύσεις στα κοινωνικά δίκτυα που χρησιμοποιείτε και ενημερώστε τους φίλους σας για το νέο post, αλλά μην το παρακάνετε.
Ένα λάθος πολλών bloggers είναι αρχικά να ενθουσιάζονται και να δημοσιεύουν το ένα post μετά το άλλο με αποτέλεσμα να “καίγονται” πολύ γρήγορα, κουράζοντας παράλληλα τους χρήστες.
Συμβουλή μου επίσης είναι να μην εγγραφείτε σε όσο περισσότερα social media μπορείτε, αλλά να επιλέξετε ένα με δύο κοινωνικά δίκτυα που θα δουλέψουν καλύτερα για σας και να μείνετε επικεντρωμένοι σε αυτά.
Προσθέστε λέξεις – κλειδιά
Πριν αρχίσετε να γράφετε, οπωσδήποτε πρέπει να κάνετε μια έρευνα για τις λέξεις κλειδιά γύρω από το θέμα του άρθρου.
Υπάρχουν πολλοί και καλοί λόγοι για αυτό:
Αρχικά, θα σας βοηθήσει να καταλάβετε καλύτερα το πως συζητάνε και ψάχνουν οι άλλοι το αντικείμενό σας. Τι λέξεις, όροι και εκφράσεις χρησιμοποιούνται συχνότερα; Υπάρχει κάτι που θέλετε να αλλάξετε στην ήδη εγκαθιδρυμένη ορολογία;
Αυτές είναι πολύ σημαντικές ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν πριν καν αρχίσετε να γράφετε κάποιο post.
Επιπλέον, θα σας βοηθήσει στο να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του blog σας, μεγιστοποιώντας ταυτόχρονα και την απόδοση των προσπαθειών σας.
Η έρευνα αυτή, δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκη και χρονοβόρα.
Εάν είναι η πρώτη φορά που καταπιάνεστε με τη διαδικασία, ακολουθήστε αυτές τις απλές οδηγίες:
Ξεκινήστε με το Google Keyword: Ένα δωρεάν εργαλείο της Google, το οποίο μας βοηθά να εκτιμήσουμε πόσο συχνά αναζητείται ένας συγκεκριμένος όρος ανά μήνα στο διαδίκτυο. Θα εξηγήσω σε άλλο post πως χρησιμοποιούμε το Google Keyword, αλλά προς το παρών, αυτή είναι η αφετηρία μας.

Ιδανικά χρειάζεστε κάτι που έχει μεγάλο αριθμό μηνιαίων αναζητήσεων – high search value- αλλά μικρότερο ανταγωνισμό, προκειμένου να ξεχωρίσετε.
Αν έχετε λοιπόν επικεντρώσει το περιεχόμενό σας γύρω από το κατάλληλο keyword και κάποιος κάνει μία σχετική αναζήτηση θα είστε ένα από τα ποιο δημοφιλή blog στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων γιατί, κακά τα ψέματα, πόσοι από εσάς βλέπετε τη δεύτερη σελίδα αποτελεσμάτων της Google;
Εγώ πάντως ποτέ…
Βεβαιωθείτε ότι έχετε στρατηγικά και με φυσικό τρόπο συμπεριλάβει τις λέξεις-κλειδιά που επιλέξατε στον τίτλο, την περιγραφή, στις εικόνες και σε όλο το κείμενο του άρθρου.
Απλά, μην το παρακάνετε.
Η συνεχής επανάληψη είναι λάθος πρακτική.
Χρησιμοποιήστε τη Google: Πληκτρολογήστε τον όρο που σας ενδιαφέρει στην μπάρα αναζήτησης και δώστε μεγάλη προσοχή στις προτάσεις που προκύπτουν από κάτω. Δοκιμάστε συνδυασμούς με διαφορετική ορθογραφία ώστε να πάρετε περισσότερες προτάσεις.

Αφότου πατήσετε “Αναζήτηση”, πηγαίνετε στο τέλος της σελίδας και δείτε τι σας προτείνει η Google στις “Συναφείς Αναζητήσεις”.

Μελετήστε τους ανταγωνιστές σας: Παρακολουθείστε τις αναρτήσεις που κάνουν και μελετήστε τι είδους post ανεβάζουν και τι τους κάνει δημοφιλείς.
Σκοπός δεν είναι να αντιγράψετε αλλά να εμπνευστείτε και να λάβετε μια κατεύθυνση στην οποία θα συγκεντρώσετε τις προσπάθειές σας.
Η έρευνα για λέξεις-κλειδιά είναι μία πολύ σημαντική διαδικασία για κάθε blogger, αλλά και το πρώτο βήμα για την κατανόηση άλλων εννοιών όπως SEO, PPC και Marketing στα social media.
Γράψτε έξυπνους τίτλους
Αντίστοιχα με τις λέξεις κλειδιά, βαρύνουσα σημασία έχουν και οι τίτλοι που χρησιμοποιείτε για να περιγράψετε το κάθε σας άρθρο.
Οι τίτλοι θα πρέπει να είναι κατανοητοί και σχετικοί, έτσι ώστε να έχουν αντίκτυπο τόσο στους αναγνώστες όσο και στις μηχανές αναζήτησης.
Δεν είναι απαραίτητο ότι ένας τίτλος που βρίσκει ανταπόκριση στον ανθρώπινο νου θα γίνει το ίδιο αντιληπτός και από μια μηχανή αναζήτησης. Για να μεγιστοποιήσετε την προβολή του blog σας στα αποτελέσματα αναζήτησης, θα πρέπει να μάθετε να κρατάτε μια ισορροπία μεταξύ των δύο.
Ο τίτλος μιας σελίδας είναι πολύ σημαντικός σε ό,τι αφορά το SEO, οπότε πρέπει να περιέχει λέξεις κλειδιά, ώστε να αναγνωρίζεται πιο εύκολα το περιεχόμενο της σελίδας σας από τις μηχανές αναζήτησης.

Από την άλλη, πρέπει να γράφετε περιεκτικούς τίτλους με ανθρώπινο ενδιαφέρον, για να παρακινήσετε τους χρήστες σας να πατήσουν επάνω και να διαβάσουν το υπόλοιπο κείμενο.
Ο σωστός τίτλος μπορεί να απογειώσει το άρθρο σας ή και το αντίθετο.
Ένα πράγμα όμως θα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας:
Ποτέ μην χρησιμοποιείτε παραπλανητικούς τίτλους!
Οι παραπλανητικοί τίτλοι (γνωστοί ως click bait ή τίτλοι-δόλωμα) θα φέρουν ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα και αν το κάνετε αυτό συχνά, οι χρήστες θα σταματήσουν να σας εμπιστεύονται και δεν θα επιστρέψουν στο blog σας ποτέ ξανά.
Ενθαρρύνετε το κοινό να αναδημοσιεύσει το άρθρο σας
Η προώθηση στα social media είναι σημαντική, αλλά ακόμα πιο σημαντικό είναι οι αναγνώστες σας να κάνουν το επόμενο βήμα και να αναδημοσιεύσουν το άρθρο σας.
Εάν θέλετε να το πετύχετε αυτό, θα πρέπει να το κάνετε εύκολο για τον αναγνώστη.

Προσθέστε εικονίδια social share στην αρχή και στο τέλος κάθε άρθρου και μην φοβάστε να προτρέψετε τους αναγνώστες να το μοιραστούν με άλλους ανθρώπους που ενδεχομένως ενδιαφέρονται για όσα εσείς γράφετε.
Είναι πολύ απλό αλλά δουλεύει!
Βάλτε το SEO στη στρατηγική σας
Το SEO (Search Engine Optimization ή βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης) αναφέρεται σε ένα σύνολο πρακτικών που έχουν σχεδιαστεί για τη βελτίωση της εμφάνισης και της θέσης των ιστοσελίδων στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.
Όσο υψηλότερη είναι η προβολή των άρθρων σας τόσο πιο πιθανό είναι να τραβήξετε την προσοχή και να προσελκύσετε περισσότερους -και ποιοτικότερους, αναγνώστες στο blog σας.
Με το 50% των επισκεπτών κάθε ιστοσελίδας να προέρχεται από τις μηχανές αναζήτησης, βεβαιωθείτε ότι έχετε προηγουμένως βελτιστοποιήσει σωστά, όχι μόνο το περιεχόμενο του κάθε σας post αλλά και ολόκληρου του blog.
Χρησιμοποιείστε εσωτερικούς συνδέσμους (internal links)
Ενώ το εξαιρετικό περιεχόμενο μπορεί να βοηθήσει τα άρθρα σας να ταξινομηθούν στις μηχανές αναζήτησης, δεν αρκεί αυτό από μόνο του.
Θα πρέπει να εμπλουτίζεται τα άρθρα σας με συνδέσμους από προηγούμενες αναρτήσεις που έχετε ήδη δημοσιεύσει. Αυτή η στρατηγική ονομάζεται internal linking και παίζει σημαντικό ρόλο στη βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης.

Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι βοηθούν τη Google να κατανοήσει τη συνάφεια μεταξύ διαφορετικών άρθρων στον ιστότοπό σας και από την άλλη τους επισκέπτες σας να πλοηγηθούν ευκολότερα στην ιστοσελίδα σας κατευθύνοντάς τους στις πιο σημαντικές σελίδες σας.
Τρεις με τέσσερεις εσωτερικοί σύνδεσμοι ανά άρθρο θα έλεγα ότι είναι αρκετοί ώστε τα bots των μηχανών να τους εντοπίσουν εύκολα και από την άλλη τόσοι ώστε να μην θεωρηθούν πλεονάζοντες και ανεπιθύμητοι.
Χρησιμοποιήστε γραφικά για να δημιουργήσετε οπτικά ελκυστικό περιεχόμενο
Οι περισσότεροι άνθρωποι βρίσκουν αρκετά βαρετό να διαβάζουν μακροσκελή κείμενα, ενώ και το εύρος της προσοχής τους είναι περιορισμένο.
Για να κάνετε λοιπόν το περιεχόμενο του blog σας εύκολα αναγνώσιμο, οπτικά ελκυστικότερο και να κρατήσετε αναπόσπαστο το ενδιαφέρον των χρηστών θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε γραφικά (εικόνες, γραφήματα, infographics κ.λπ.)
Πλαισιώνοντας τα άρθρα με εικόνες, θα τραβήξετε την προσοχή των χρηστών και να τους βοηθήσετε να εστιάσουν στο κείμενο γύρω από αυτές τις εικόνες.
Βελτιστοποιήστε το χρόνο φόρτωσης του blog σας
Κανείς δεν θα περιμένει μία αργή ιστοσελίδα να φορτώσει και γρήγορα θα την εγκαταλείψει…
Αλλά αυτό είναι μόνο το ένα μέρος της εξίσωσης.
Η Google θεωρεί τον χρόνο φόρτωσης μίας ιστοσελίδας ως σημαντικό παράγοντα κατάταξης.
Το πρώτο πράγμα που μπορείτε να κάνετε για να διασφαλίσετε ότι το blog σας φορτώνει γρήγορα είναι να βελτιστοποιήσετε τις εικόνες σας. Μπορείτε να το κάνετε εγκαθιστώντας κάποιο δωρεάν WordPress plugin από τα πολλά που κυκλοφορούν εκεί έξω όπως το Smush.
Επίσης θα σας πρότεινα να χρησιμοποιήσετε ένα cache plugin, το οποίο βοηθάει στην προσωρινή αποθήκευση της ιστοσελίδα σας με αποτέλεσμα τη δραματική μείωση του χρόνου φόρτωσης και αντίστοιχα τη βελτίωση της κατάταξής της στις μηχανές αναζήτησης.
Ανάμεσα στα πιο δημοφιλή εργαλεία για αυτή τη δουλειά είναι το W3 Total Cache, το οποίο είναι δωρεάν, ενώ μια premium εναλλακτική επιλογή είναι το WP Rocket.
Διαβάστε επίσης: 20 τεχνικές για τη βελτιστοποίηση ταχύτητας ιστοσελίδων
Guest Blogging
Το Guest Blogging θεωρείται μια εξαιρετική μέθοδος link building (απόκτηση συνδέσμων από άλλες σελίδες που οδηγούν στο blog σας), αλλά τα πραγματικά πλεονεκτήματα του guest blogging είναι πολλά περισσότερα.
Το να γράφετε για άλλους είναι ένας πολύ καλός τρόπος να προωθήσετε το blog σας σε ένα εντελώς νέο κοινό και έτσι να αυξήσετε την κίνηση που λαμβάνει η δική σας σελίδα.
Για να εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες που προσφέρει το guest blogging, στόχος σας είναι να δημοσιεύετε άρθρα σας σε ιστοσελίδες υψηλού προφίλ, με όσο μεγαλύτερο page rank και αυξημένη επισκεψιμότητα.
Αυτό βεβαίως δεν είναι πάντα εύκολο…
Πρώτα, πρέπει να βρείτε άλλα blogs που είναι πιθανό να δεχθούν τα άρθρα σας και να φτιάξετε ένα σχέδιο για το πως θα τα προσεγγίσετε ώστε να δημοσιευτείτε. Δεν αρκεί ένα απλό μήνυμα για να δημοσιεύσει κάποιος το άρθρο σας.
Θα πρέπει να γίνετε δημιουργικοί και να δουλέψετε γι’ αυτό!
Στην προσέγγιση μεγάλων σελίδων που δέχονται άρθρα από τρίτους, πρέπει να δείξετε τι έχετε κάνει προηγουμένως, σχετικό πάντα με το αντικείμενο. Συνεπώς, πριν καν επικοινωνήσετε μαζί τους, πρέπει να έχετε φροντίσει να κρατάτε τα καλά σας άρθρα σε ένα μέρος εύκολα προσβάσιμα.
Όταν ο αρχισυντάκτης της εκάστοτε σελίδας αξιολογήσει την πρότασή σας να συνεισφέρετε άρθρα στη σελίδα του, θα ψάξει να δει την παρουσία σας και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Οπότε, πρέπει να έχετε καλή παρουσία σε τουλάχιστον ένα social media.
Δημοσιεύστε συνεντεύξεις άλλων Bloggers
Ακόμα ένας έξυπνος τρόπος για να προωθηθείτε στους αναγνώστες και followers ενός άλλου blog.
Επικοινωνήστε με διαχειριστές άλλων blogs, πάντα με την ίδια θεματολογία, και ζητήστε να τους πάρετε μία συνέντευξη.

Αυτό, πέρα από το ότι θα προσφέρει στους αναγνώστες σας πολύτιμο και χρήσιμο περιεχόμενο, προσφέρει σίγουρα και μια ευκαιρία διαφήμισης.
Μόλις δημοσιευτεί η συνέντευξη, ο blogger θα τη μοιραστεί με τους αναγνώστες του, κατευθύνοντας έτσι κίνηση και στο δικό σας blog.
Απαντάτε πάντα στα σχόλια
Ένα από τα σημαντικότερα πράγματα που πρέπει να κάνετε…
Επικοινωνήστε με τους αναγνώστες σας. Μην γράφετε απλά ένα ξερό “ευχαριστώ” στα σχόλιά τους.
Προσπαθήστε να ξεκινήσετε μία επικοινωνία που θα εξελιχθεί σε φιλία. Αν για παράδειγμα βλέπετε συχνά ένα συγκεκριμένο όνομα στην ενότητα των σχολίων, τότε μια καλή ιδέα είναι να επισκεφθείτε και εσείς το δικό του blog και να αφήσετε αντίστοιχα το δικό σας σχόλιο.
Εάν μπορέσετε και δημιουργήσετε μία κοινότητα γύρω από τα σχόλια του blog σας, τότε οι αναγνώστες θα θέλουν να επιστρέφουν ξανά και ξανά για την παρέα.
Ο μόνος τρόπος για να οικοδομήσετε αυτή τη σχέση είναι να ασχολείστε με τους αναγνώστες σας.
Αναπόφευκτα, όταν ο αριθμός των σχολίων αυξηθεί αρκετά, θα είναι πιο δύσκολο να απαντάτε σε κάθε σχόλιο, αλλά μέχρι τότε, πιστεύω ότι θα πρέπει να αποτελέσει προτεραιότητα η κοντινή επαφή με τους αναγνώστες σας.
Για εμένα, προσωπικά, τα σχόλια πάντα ήταν μια από τις πτυχές του blogging που μου έδιναν ιδιαίτερη ευχαρίστηση.
Αφήστε τα δικά σας σχόλια σε άλλα blogs και forums
Το ίδιο ακριβώς σκεπτικό με πιο πάνω ισχύει και για τα δικά σας σχόλια σε άλλα blogs και forums, που πραγματεύονται ίδιο ή παρόμοιο περιεχόμενο.
Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να είστε ειλικρινείς. Και αν πρόκειται να συμπεριλάβετε τη διεύθυνση του blog σας, γράψτε περισσότερες από μια προτάσεις και κάντε καλή εντύπωση.
Αν είστε συγκεκριμένοι και συνάμα παρακινητικοί, είναι σίγουρο ότι θα οδηγήσετε ένα καινούργιο κοινό να σας ανακαλύψει. Πάντα να θυμάστε και να τηρείτε τους κανόνες ευγένειας σχετικά με την προώθηση του blog σας.
Οι καλές σχέσεις στον κόσμο του blogging είναι πολύ σημαντικές, είτε ψάχνετε για φίλους, είτε για νέους αναγνώστες.
Χτίστε μία λίστα E-mail
Το e-mail marketing είναι ένας από τους παλαιότερους και πλέον αποδοτικούς τρόπους να οδηγήσετε στοχευμένη κυκλοφορία στο blog σας.
Με εξαίρεση ίσως την επισκεψιμότητα που σας παρέχουν οι μηχανές αναζήτησης, θα έλεγα ότι είναι η πιο συνεπής μορφή κυκλοφορίας που μπορείτε να έχετε.
Πλέον, όλοι έχουμε τουλάχιστον ένα λογαριασμό e-mail. Τσεκάρουμε τακτικά τα μηνύματα που μας έρχονται και πολλοί από εμάς δεχόμαστε και ειδοποιήσεις στο κινητό ή στο tablet αμέσως μόλις λάβουμε ένα e-mail.
Κάποιοι μπορεί να έχουν συνδέσει τη μέθοδο της λίστας e-mail με την έννοια του spam (ανεπιθύμητη αλληλογραφία), αλλά αυτό δεν ισχύει.
Όταν οι επισκέπτες σας δίνουν την διεύθυνση e-mail τους για να εγγραφούν στο newsletter σας, το κάνουν επειδή τους αρέσει αυτό που προσφέρετε και θέλουν κι’ άλλο. Δεν είναι λοιπόν ανεπιθύμητα τα μηνύματα που τους στέλνετε.
Οποιοδήποτε κι αν είναι το αντικείμενο του blog σας, πάντα υπάρχει κάποιος που θέλει να το παρακολουθεί.
Γι’ αυτό, ξεκινήστε να συλλέγετε ηλεκτρονικές διευθύνσεις από τους επισκέπτες σας και να στέλνετε ενημερωτικά e-mail για νέα άρθρα, προϊόντα και προσφορές που μπορεί να τους ενδιαφέρουν.
Φροντίστε όμως να μην το παρακάνετε!
Μην στέλνετε υπερβολικά συχνά γιατί εύκολα μπορεί κανείς να κουραστεί από έναν βομβαρδισμό μηνυμάτων.
Πριν στείλετε κάτι, αναρωτηθείτε:
Είναι κάτι που θα φανεί χρήσιμο και ενδιαφέρον για τους αναγνώστες σας; Εσείς πως θα αντιδρούσατε στην θέση τους;
Αφού απαντήσετε θετικά και στα δύο ερωτήματα, είστε έτοιμος να στείλετε!
Πως όμως θα πείσετε τους αναγνώστες σας να δώσουν το email τους;
Υπάρχει μία ολόκληρη τεχνική σχετικά με το πως θα δημιουργήσετε τη δικιά σας e-mail list που θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε αναλυτικά σε επόμενο άρθρο…
Τελικές σκέψεις
Η συνεχής προσπάθεια για προσέλκυση επισκεψιμότητας είναι αναπόσπαστο στοιχείο της καθημερινότητα ενός blogger που απαιτεί σκληρή δουλειά και κυρίως υπομονή.
Η υπομονή, η τακτική παρακολούθηση και το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο είναι
τα κορυφαία συστατικά για την επιτυχία στις μηχανές αναζήτησης.
Θυμηθείτε όμως, πως ένα πετυχημένο blog με μεγάλη επισκεψιμότητα μπορεί να προσφέρει, όχι μόνο ένα καλό εισόδημα, αλλά και ευκαιρίες εξέλιξης για να πετύχετε τους στόχους σας και να πραγματοποιήσετε τα όνειρά σας.
Leave a Reply